Bedankt lezers

Yessss. Het gaat er nu echt van komen.

Echt!

De productie van mijn boek is gestart. Vanochtend kreeg ik de e-mail waarin het productieteam uitlegde wat de komende weken op de planning staat. De uitgever gaat het binnenwerk(de layout, hoofdstukkenindeling, marges etc.) opmaken en aan de slag met de cover van het boek.

Ik heb de afbeelding voor de boekomslag uitgezocht en zodra ik de foto zag, voelde het alsof ik het boek in mijn handen had. En hoe voelt dat dan? Dat voelt gaaf. Dat voelt alsof je je trots levenslang hebt bewaard tot dit moment. Waarschijnlijk komt er nog een beetje trots vrij wanneer ik het boek daadwerkelijk in mijn handen heb en mijn vingers de pagina’s voelen.

Ik ben in tijden niet zo opgewonden geweest en zie ontzettend uit naar het moment dat mijn boek uitkomt. Toch is al die blijheid minder uitbundig zonder jullie. Mijn lezers. Mijn volgers. Daarom deel ik het graag. Bedankt voor jullie complimenten, bemoedigende woorden, aansporingen en gelukswensen. Binnenkort horen jullie meer over de vorderingen van mijn boek.

 

Tot gauw,

 

Ber Runderkamp

17 gedachtes over “Bedankt lezers

    • Je verwoord precies wat ik voel. De afgelopen vijf maanden zijn voor mij een vat aan tegenstrijdigheden geweest, maar het schrijven heeft me er doorheen geloodst. En doet dat nog steeds. Ik heb iets om naar uit te kijken. Dat voelt goed, en ik ben niet constant met mijn gedachten bij mijn been, of mijn gezondheid. Ik negeer het niet, maar het overheerst mijn leven niet. Om het zo maar te zeggen.

      Geliked door 1 persoon

      • Ik begrijp precies wat je bedoelt. Daarom ben ik ook steeds weer opnieuw zoekende naar dingen waar ik naar uit kan kijken. Mijn blogs schrijven, in retraite gaan, meedoen aan het Eet Anders Experiment, Klimmen tegen MS. Er zijn al zoveel dingen in mijn leven die niet meer lukken, dan maar op zoek naar dingen die wel kunnen. Ik ben erg benieuwd naar je boek, hoop ooit zelf ook een boek te schrijven. Maar voorlopig houd ik het bij bloggen. Ik heb het vooralsnog veel te druk met al mijn andere leuke plannen šŸ˜‰

        Geliked door 1 persoon

  1. Te gek Ber met de start van de productie van je boek(eindelijk).
    We zijn zo trots op je,we zien er erg naar uit en kunnen het niet afwachten
    om je boek te lezen.
    Al diegene die je steunen alvast bedankt.

    Gr. Pa en Ma.

    Geliked door 1 persoon

  2. Pingback: Becky van Loef | Ber Runderkamp

Plaats een reactie